11.08.2009

(500) Days of Summer


500 de zile de vara? Nu, 500 de zile cu Summer.
Acum ca am vazut filmul asta, nu stiu in ce categorie sa il incadrez. A fost comedie? Nu, nici nu a fost cu happy end. Sau finalul poate fi considerat un happy end de fapt? Cred ca depinde de optica fiecaruia. Nici film romantic nu a fost si nici drama. Filmul a prezentat o situatie in care probabil s-au aflat multi, fara a o trece prin sabloanele Hollywoodiene.
Deci filmul este un romance-comedy-drama.
Pe scurt : boy meets girl; boy falls in love; girl doesn't.
Nu am ras cu pofta, nici nu am suferit pentru personajul principal si nici nu am oftat dupa dozele de romantism plasate pe ici pe colo. Nici suspansul nu m-a tinut legata de ecran, nici nu avea cum. Zero suspans, pentru ca cele 500 de zile nu sunt prezentate in ordine. Stii ca cele doua personaje se vor desparti inainte ca relatia lor sa inceapa cu adevarat. Poate tocmai de asta mi s-a parut placut de urmarit acest film. Pentru ca nu ma tinea in fata ecranului suspansul si asteptarea deznodamantului. Pur si simplu a fost un film foarte relaxant de urmarit.
In concluzie e un film foarte dragut, merita vazut.

1 comentarii:

evergreen spunea...

e misto! mie mi-a placut super mult.

Trimiteți un comentariu