12.07.2009

Busy days

Hello all !
Sunt foarte foarte busy zilele astea, asa ca probabil voi lipsi in urmatoarele 3-4 zile. Dar vineri ma intorc cu forte proaspete. Va pregatesc un post special de Craciun, cu idei de cadouri pentru toata lumea ( de la bunici pana la prietena cea mai buna) . Bineinteles urmeaza sa postez un top cu filmele mele preferate de Craciun dupa cum am promis (numai bune de revazut cat impodobim bradul).
Si nu in ultimul rand am de facut review-uri la produsele cosmetice incercate in ultima luna. Inca sunt in plin proces de testare al unui fond de ten.
Voi ce faceti? Cum stati cu pregatirile?



Merry Christmas! ♥ 01



PS : hai sa va vand un pont. Parfumeria online aoro este acum si in Romania. Au preturi foarte bune.

3 comentarii:

mosaid spunea...

super fain site-ul de parfumuri.

And, BTW, filmul meu preferat de Craciun este Kill Bill, partea 1. Ma ajuta sa intru in atmosfera sarbatorilor.

mosaid spunea...

Am mai adaugat un film pe lista mea de Craciun - Requiem for a dream, dar dupa ce il fac pe Bill carnati sa am ce rontai in timpul filmului.

Pupici >:D<

evergreen spunea...

nu am facut nicio pregatire :)))

Trimiteți un comentariu