1.16.2010

Very very cute T-shirts

Am ajuns la punctul in care nu am lipsuri semnificative in sifonier, asa ca atunci cand imi iau ceva nou trebuie sa fie cu adevarat deosebit si sa imi placa foarte mult (exceptand piesele basic cum ar fi maletele sau maieurile de purtat pe dedesubt)
Rasfoind revista "Pe tocuri" am descoperit blogul AnTanTe care are niste tricouri foarte dragute.
Daca aveti talent la desen va puteti face singuri niste tricouri haioase. La Oysho sunt tricouri si bluze simple la pachet cu un set de carioci speciale pentru textile. Nu retin exact pretul, dar in orice caz erau la reduceri deci hurry up . Eu nu ma incumet sa imi fac singura tricourile pentru ca stiu sigur ca nu ma pricep la desen.




1 comentarii:

Evergreen spunea...

:D sunt misto. cu pisicute...

Trimiteți un comentariu