3.01.2010

A venit primavara

  1. Sper ca ati primit martisoare, flori si multe urari de bine azi. Se simte si afara ca a venit primavara, e placut de iesit la plimbare. Asa ca luati si iesiti, primiti razele de soare si incarcati-va de energie. Gata cu hibernatul si amorteala.

V-ati ales baba? A mea e pe 3 si pe cuvantul meu ca anul asta nu am mai trisat si nu m-am uitat la previziunile meteo :D

Dar nu doar eu am primit flori si martisoare. Blogul meu a primit azi primul lui premiu din partea cafenelei Oanei . O surpriza foarte frumoasa pentru care ii multumesc.


Il dau si eu mai departe Ionoukai,lui Evergreen, Mirandei, lui Natty, Adelei Sirghie si lui Zappy, pentru ca imi face mare placere sa le citesc.

PS : ca tot a venit primavara am zis sa innoim si blogul. Astept pareri daca pastrez aspectul asta sau mai caut.

3 comentarii:

Evergreen spunea...

multumesc :) acum l-am vazut. a mea a fost pe intai (dupa ziua de nastere) si aleasa pe 3. ambele zile au fost ok, dar important este sa fiu eu cu soare-n zambet, nu?

adela sirghie spunea...

Multumesc mult, SIm:)
Imi place tema blogului: alb glossy, dar aerisit.
Poti pune poze mari, multe si colorate in texte, fara sa il faci sa para incarcat.

Sim spunea...

You're both welcome :)

Trimiteți un comentariu