5.23.2010

Adoptii la distanta

"Daca nu-i poti lua la tine, ii poti ajuta sa traiasca decent, adoptandu-i de la distanta.

Multi dintre catelusii si pisicutele de care ne-am ocupat de-a lungul timpului au ramas definitiv in intretinerea asociatiei, unii dintre ei avand diverse probleme, de comportament sau sanatate.

Intretinerea unui singur animalut ne costa in jur de 50 ron/lunar, in afara celor cu probleme de sanatate, a caror intretinere este mult mai costisitoare. Veti primi periodic vesti despre animalutul pe care v-ati hotarat sa-l ajutati sa aiba o viata mai buna si-l puteti vizita oricand.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati prin email la adresa: robi_mydog@yahoo.com "

sursa : Adoptii la distanta

Mie mi se pare o initiativa grozava a celor de la Asociatia Robi. M-am mai gandit la aceasta solutie de a da o mana de ajutor animalelor fara stapan si eram curioasa daca sunt asociatii in care este posibil acest lucru. 50 de roni nu e asa mult, renunti o data pe luna la o iesire in oras si stai acasa si vezi un film.

2 comentarii:

Camelcutza spunea...

felicitari pentru postare, ai facut un lucru foarte foarte foarte frumos. Eu mereu cand fac formularul acela pentru 2% trec o asociatie pt animale, pentru ca oamenii aleg in mod egoist cum sa redirectioneze banii aia, catre cauze care oricum sunt aparate de stat, mult mai puternic. Daca nu uit (si sper sa nu) ttrec si eu pe blog. Pupici!

Sim spunea...

Mersi, sper sa ajunga la cat mai multa lume adresa paginii respective. :)

Trimiteți un comentariu