4.02.2011

Rewiew : Benefit That Gal primer


Primerul That gal de la Benefit il am dintr-o trusa; nu m-am interesat de acest produs inainte si nici nu intentionam sa il cumpar. De fapt nu am inteles niciodata ce face.
Eu am varianta mini ( adica un tub minuscul de 7.5 ml) dar am inteles ca varianta fullsize are doar 11 ml deci cam tot pe-acolo.
De cum mi-am cumparat trusa am inceput sa il tot folosesc, sa incerc si eu de ce ceva atat de mic poate costa atat de mult. Well...la inceput nu a fost nici un wow; nici nu prea sunt eu obisnuita sa folosesc primere (cel mult daca imi fac un machiaj mai deosebit de seara, abia atunci folosesc TFSI). Chiar nu vedeam de ce as da atatia bani pe un produs care nu face nimic, sau cel putin asta credeam eu atunci.
Asta pana cand, intr-o dimineata am renuntat sa il folosesc; atunci am vazut diferenta intre cu si fara That gal. M-am privit in oglinda la 4-5 ore dupa aplicarea machiajului; tenul meu nu mai era la fel de luminos si nu radia ca in zilele precedente si parca fondul de ten disparuse pe alocuri. Deci da, chiar are efect primerul asta, insa nu cred ca as da atatia bani pe el, mai ales ca e atat de mic (deci intr-o luna maxim s-a terminat).

7 comentarii:

Andreea spunea...

Produsele Benefit dau un glow aparte de care eu personal sunt multumita.Pupici si multumim de review! Si eu prefer sa iau kit uri de la Benefit decat sa cumpar direct varianta full size!

DeliasBeautyBlog spunea...

Si eu sunt fana That Gal :)
Il folosesc doar cand am nevoie sa arat flawless toata ziua,fara retusuri si altele.In rest...il pastrez ptr zile negre :)

Unknown spunea...

si eu il am, il iubesc, daaar nu imi amintesc sa il folosesc in fiecare zi ;))

Mihaela Gurău spunea...

Nu l-am incercat pana acum, dar m-ai facut curioasa!

♥Mika

Mihaela Gurău spunea...

Nu l-am incercat pana acum, dar m-ai facut curioasa!

♥Mika

Mihaela Gurău spunea...

Benefit are foarte multe produse senzationale!

Anonim spunea...

cat costa? si de unde?

Trimiteți un comentariu