10.09.2010

Testat : clestisor de intors genele

Hello girls,

Am tot vazut la beauty gurus de pe youtube, ca obligatoriu inainte de aplicatul mascarei isi intorceau genele cu un clestisor (despre care mai tarziu am aflat ca i se spune "foarfecuta de gene", brrr...de ce i-ar spune asa?). Anyway...acum 2 saptamani s-a nimerit in campul meu vizual un astfel de clestisor, asa ca mi l-am cumparat.
Sunt foarte incantata de el, amplifica efectul mascarei si imi face ochii sa para mai mari, ceea ce e pretty good la pretul mic care l-a avut. Evident ca in prima saptamana l-am folosit zi de zi si mi-am dat seama ca fac rau genelor, plus am citit si niste pareri cum ca nu e bine sa abuzez de clestisor. Acum incerc sa ma abtin sa il folosesc la machiajele de zi si il pastrez doar pentru machiajele de seara.
Daca nu ati folosit pana acum clestisor de gene ( imi dau seama ca totusi nu am rezolvat problema pietrei filosofale si ca multe dintre voi aveti deja acest tool in trusa de machiaj) va recomand sa va achizitionati unul. E ieftin si obtineti efect maxim. Chiar si cu un rimel mai slab cred ca se pot obtine gene wow daca ondulati inainte genele.

Tip : pentru un efect mai dramatic il poti incalzi cateva secunde cu pheonul inainte de folosire.

PS : nu uitati de concurs. Astept in continuare mailurile voastre. >.<

7 comentarii:

Unknown spunea...

eu cred ca folosesc clestisor de gene de mai bine de 7 ani si nu sunt de acord cu cei care spun ca face rau genelor...poate doar in cazul in care strangi prea mult si le iei chiar de la baza. Eu folosesc clestisorul cam pe la jumatatea genei, atat cat sa intoarca varfurile si sa le dea acel aspect de arcuire...

Ella Gheorghiu spunea...

De multe ori am vrut sa-mi cumpar unul,dar faza cu "iti vor cadea muuulte gene" m-a tinut la distanta de unul...dar tu mi-ai starnit interesul si cred ca imi voi cumpara si eu unul...:)

Ela spunea...

Pana acum nu am nimerit un clestisor bun :((

PS: foehn, nu pheon :)

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Eu ma inteleg bine cu unul ieftin, il folosesc rarut si probabil de aceea nu am avut probleme cu el sau cu genele.

Iulia spunea...

Si eu am un clestisor de vreo 2 luni si sunt tare multumita de el. L-am luat de la metrou cu 3 lei *lol* dar ma ajuta foarte mult :). Tips-ul cu foehn-ul habar nu-l aveam, dar voi incerca si eu la urmatoarea intrebuintare.

Sim spunea...

@bondarica : m-ai mai linisit, cred ca o sa-l folosesc mai des :D
@Top Secret : tot din acelasi motiv m-am tinut si eu departe de clestisori de gene pana acum. Dar cand am vazut ca JuicyStar foloseste mereu clestisor, am zis ca trebuie sa il incerc :P
@Ela : multumesc pentru corectare. Avea Epurica un review la clestisorul Shu Uemura si parca am vazut si poze cu diferenta intre clestisorul asta si unul obisnuit. M-a convins asa ca e pus pe wishlist :)
@Sadie : si al meu e ieftinut, e luat din supermarket, dar vad ca isi face treaba.
@Iulia : si eu sunt uimita cum cu cativa lei poti obtine un rezultat atat de ...vizibil :P

Epurica spunea...

Heh, eu trebuie sa recunosc ca pana sa il incerc pe cel de la Shu uemura eram indragostita de al meu (cred ca de la Mavala era cel vechi). Insa cand l-am incercat pe cel de la Shu si am vazut diferenta...i-am ramas fidela. Indeed, am pus si poze pe blog cu diferentele (in ceea ce priveste genele).

Trimiteți un comentariu