10.07.2010

Concurs Vichy

Zilele trecute v-am impartasit experienta mea cu fondurile de ten Vichy, iar acum este timpul ca voi sa imi povestiti despre acestea. Cu sprijinul Vichy , organizez un concurs al carui premiu va consta intr-un fond de ten (care va fi cel ales de castigatoare, desigur).
Ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti un mail la ask_somonica@yahoo.com in care sa imi scrieti parerea voastra despre fondurile de ten Vichy. Daca folositi sau ati mai folosit un fond de ten, va astept sa imi spuneti ce va place sau daca va place. Daca nu ati incercat pana acum un fond de ten Vichy, va invit sa cautati mostrele sau testerele in farmacii si apoi sa imi scrieti ce impresie v-a lasat.
Cele mai frumoase mesaje vor fi premiate.

Perioada de desfasurare este 7.10 - 21.10.

23 comentarii:

Luiza spunea...

Buna. Ce pot sa spun despre fdt vichy...am avut 2 mostre: Aera Teint Pure Fluid si Normaderm Teint. Acestea le-am gasit la anumite reviste cadou, pentru ca in farmacii desi am intrebat de mostre nu am primit niciun raspuns pozitiv! Ambele fdt mi-au placut. eu am tenul mixt si doar putin sensibil, iar cele doua s-au adaptat perfect tenului meu.La Normaderm Teint mi-a placut aspectul satinat al tenului dupa ce am aplicat fdt, nu a mai trebuit sa aplic si pudra! Despre experienta cu Aera Teint Pure Fluid numai lucruri bune...acoperire ok, senzatie placuta de lejeritate dupa aplicare, s-a mentinut toata ziua...deci face cam tot ceea ce spune. Per total sunt foarte ok si m-as bucura daca as avea unul din ele.

Jana spunea...

Super! O sa particip si eu, cine stie, poate da norocul peste mine. Pe urma imi incerc norocul la Merita Citit, ca si acolo e anuntat un concurs

Luiza spunea...

Uitasem sa precizez nuantele incercate de mine: la Normaderm Teint a fost 25 nude si la Aera Teint Pure Fluid a fost nuanta 23 clear ivory daca nu ma insel. Si inca un plus pentru fdt Vichy este factorul de protectie (20)!!!

Irina spunea...

N-am apucat sa incerc decat Normaderm Teint si l-am ales pe el "deschizator de drumuri" pentru ca era nuanta cea mai apropiata pielii mele, anume 25 si potrivit tipul meu de ten, cu probleme.

Nu ma asteptam sa fie atat de bun, sa il pot compara si asemana extrem de mult cu Toleriane, my love... Deci a fost o surpriza ataaaat de placuta.

* Acopera foarte bine, mai ales ca zilele astea cand l-am testat nu aveam niciun "monstrulet", ci doar urmele ramase din "tinerete"... Deci nu pot spune ca are un grad de acoperire mare atata timp cat nu a fost cazul, sa zicem ca e medie.
* Textura catifelata :X Uniformizeaza super si pastreaza aspectul mat.
* Nu se simte/vede absolut deloc ca o masca
* Non comedogen
* Hipoalergenic
* Spf 20 :X
* Contine apa termala :X
* Rezista ore bune... nu imi dau seama exact cat, dar peste 6 sigur.

Am senzatia ca 25 e usor inchis pentru mine, dar imi place mult culoarea pe care o da tenului.

Daca trateaza problemele nu pot sa ma pronunt, dar ar fi bine sa o faca :)) Oricum pana nu il folosesti o vreme buuuuna nu ai cum sa iti dai seama. (Iar eu inca sper ca Farmec-Crema pentru pete si pistrui isi face efectul MAI REPEDE). Si daca nu o face, atata timp cat nu creeaza altele, eu zic ca e ok. Pana la urma e un fond de ten, nu tratament anti-acneic.

AeraTeint n-am apucat inca sa incerc, pt ca fiind pentru ten uscat, mi-e teama sa nu arat urat dupa ore bune la scoala. Plus ca am o mostra inchisa, Sand si as fi un mic morcov.

Iar Liftactiv sunt chiar curioasa cum se simte, ca am inteles ca intinde pielea... dar tot asa am nuanta Sand :(

passa spunea...

Aera Teint Pure
Este unul dintre acele fonduri de ten miraculoase care participa la hidratarea tenului meu si la finisarea imaginii mele.
El are grija de mine zi de zi, la munca, la shopping, la o iesire cu prietenele, in club, la iarba verde, la intalnirile nocturne....
Vichy ma transforma din ratusca cea urata in regina balului, din prietena neingrijita in femeia dupa care tanjesc toti barbatii.
Vichy: transforma visele in realitate! Iti multumesc ca existi!

Stefana Teodoroiu spunea...

Eu am incercat fondurile de ten Vichy, dar am avut ceva probleme cu ele asa ca am renuntat. Insa mi-ar placea sa ma inscriu pentru prietena mea cea mai buna, daca nu te deranjeaza. Ei ii place foarte mult, dar nu are posibilitatea sa il cumpere si mi-ar placea sa ii fac o surpriza.
Ei i se potriveste Aerateint Pure varianta fluida. Desi a incercat mostre in culoarea 35, cred ca merge mai bine 23 :) am observat ca ii acopera destul de bine micile imperfectiuni si roseata.
Daca nu se poate sa ma inscriu eu pentru ea, e in regula, doar ignora comentariul :)
Te pup!

cristina cea de "neimpresionat" spunea...

Trebuie sa incep cu o marturisire. Imi este FOARTE greu sa scriu cand este vorba de un concurs desi scrisul reprezinta o parte importanta a vietii mele. Faptul ca deja tastez in spatiul acesta este deja un pas mare.

Si atunci se cere o explicatie, nu? Ce m-a facut totusi sa scriu? Cum de am gasit timpul si energia sa fac ceva ce nu mi se pare important? Raspunsul nu sta nici macar in premiul acestui concurs - chiar daca (marturisesc din nou) NU M-AR DERANJA DELOC SA CASTIG :-).

Raspunsul sta in faptul ca dupa ce am folosit fondul de ten Vichy, chiar am considerat ca s-ar merita - nu sa intru in concurs neaparat ci sa imi exprim aprecierea pentru acest produs.

As fi vrut sa am o piele ca a printeselor din cartile de povesti (alea noi, cu grafica frumoasa) si sa nu am nevoie de fond de ten. Si cateodata am curajul sa plec de acasa fara sa folosesc lichidul(sau fluidul) cu care m-am obisnuit asa de mult - pentru ca la sfarsitul zilei sa ma supar pe mine ca am fost neglijenta. Dar nu iubesc fondul de ten. Nu imi place ca trebuie sa imi intind pe fata o pasta care imi pune la incercare calmul in fiecare dimineata. Nu imi place ca uneori simt ca am faina pe fata sau ca mi se murdareste gulerul de la camasa alba. Nu iubesc fondul de ten.

Asta pana acum cateva saptamani - cand am dat de Vichy. Binee...nu am dat eu, el a dat peste mine. Prietena despre care va spuneam mi l-a oferit. De ce? Pentru ca ea are gusturi rafinate in ce priveste "unsorile" astea cu care ne aranjam noi. Si pentru ca este generoasa. Si MAI ALES pentru ca stiut ea ca Vichy o sa ma convinga.

Asa ca verdictul este urmatorul: daca mostra de fond de ten de la Vichy m-a convins pe mine, cea de neimpresionat (imi asum termenul) in ale scrisului pentru concursuri...atunci nu se poate spune decat ca Vichy isi merita si numele si banii.

Cristina - cea impresionata

Lilou spunea...

Sa folosesc zilnic fondul de ten a devenit o necesitate, pentru ca aerul este foarte poluat si tenul este foarte afectat de toate impuritatile din atmosfera. Problema apare atunci cand imi aleg fondul de ten (nu vreau sa-mi incarce fata, vreau sa arate cat mai natural pe fata mea, sa reziste toata ziua si sa mai si trateze din imperfectiuni, daca se poate). Pana acum ceva timp, credeam ca nu am sa gasesc niciun fond de ten care sa le faca pe toate si care sa ma multumeasca asa cum o face fondul de ten Aerateint Pure de la Vichy. Este, pana acum, singurul care a trecut testul asteptarilor mele. Il recomand cu caldura tuturor si o felicit de pe acum pe fericita castigatoare a acestui concurs. Super premiu.

ingerashu spunea...

Din punctul meu de vedere folosirea fondului de ten este ceva necesar,chiar daca tenul nu prezinta probleme,deoarece fondul de ten nu doar acopera ci si protejeaza tenul si in acelasi timp trateaza imperfectiunile.Acest lucru este valabil doar daca fondul de ten este unul de calitate si este potrivit pentru tipul de ten pe care il are persoana care il foloseste.De curand am descoperit a-8-a minune a lumii:fondul de ten Vichy Normaderm Teint.Deoarece este un produs dermatocosmetic nu exista nici cel mai mic risc de alergii,iritarii sau aparitia altor cosuri care sa fie cauzate de acest fond de ten.Il folosesc de o luna,dar au fost suficiente cateva utilizari pentru a ma indragosti de acest produs.Acopera perfect imperfectiunile,le trateaza dar le si previne datorita faptului ca este imbogatit cu Zicadone,un ingredient care reduce vizibil imperfectiunile tenului.Este destul de rezistent,nu curge,iar ce imi place cel mai mult la el este faptul ca tenul pare natural,nu are efect de masca,ramane mat ore intregi,iar cantitatea de sebum este reglata…Vichy Normaderm Teint:un produs indispensabil,pentru un ten perfect ca de portelan.

Anicka Maya spunea...

Buna!Tin sa ma alatur fetelor care sunt multumite de produsele Vichy...si doresc sa declar ca sunt Normateint Addicted.De aproape jumatate de an folosesc fondul de ten Normateint si sunt extrem de multumita.Nu imi incarca absolut deloc fata si se intinde usor si uniform.Imi face pielea ca de portelan si in consecinta il folosesc aproape zilnic, nu ma pot desparti de el, mai ales ca nu am un ten tocmai perfect, ma mai trezesc cu cosuri sau puncte negre pe fata.Dimineata imi curat fata cu un gel de curatat in profunzime, ma dau cu o crema de zi dupa aceea aplic fondul de ten, iar fata mea arata nemaipomenit.In general tenul arata fals cand folosesti produse de proasta calitate sau cand folosesti o cantitate mai mare decat ar trebui.Toate celelalte fonduri de ten pe care le-am avut inainte imi incarcau fata dandu-mi acel aspect de masca atat de neplacut, insa cu Normateint nu mai am aceasta problema.
Desi sunt foarte incantata de Nomateint imi doresc sa incerc si Aerateint pentru ca am vazut foarte multe comentarii care lauda acest fond de ten dar, din pacate in farmaciile unde am fost eu nu am mai gasit mostre.Asta e, poate am norocul sa castig unul full-size.

madamada spunea...

Fiecare ten este diferit,de aceea trebuie ingrijit conform nevoilor sale.Am 17 ani, tenul gras,4-5 cosuri si o groaza de puncte negre care mi-au aparut in urma folosirii unui set de curatare a fetei de la avon.Disperata cand am vazut multimea de puncte negre,porii mariti,cateva cosuri am hotarat sa tratez problema dar in acelasi timp sa o si acopar.Pentru a trata problema mi-am cumparat gelul de curatate Normaderm,iar pt a acoperi problema mi-am cumparat un fond de ten Vichy Normaderm.
Despre fondul de ten Vichy Normaderm citisem multe comentarii pe internet si prin reviste,multa lume il lauda,iar eu am vrut sa ma conving ca merita laudat.
Dupa ce l-am cumparat,mi-am dat seama ca aceasta a fost cea mai buna alegerea a mea din materia fond de ten.
Este un fond de ten minune,acopera foarte bine chiar daca il aplic cu degetele,pentru o acoperire mai mare se poate folosi o pensula pt fond de ten.Are acoperire medie spre mare,pare foarte natural pe ten,este foarte rezistent si dupa o zi intreaga ramane neschimbat pe fata.Se usuca foarte repede pe fata,acesta poate fi ori un avantaj,ori un dezavantaj,insa pt mn este un adevarat avantaj pt ca mereu pierd mult timp in fata oglinzii.
Este foarte rezistent,ramane neschimbat pe fata ore intregi,chiar si dupa 10 ore,fata este la fel ca la inceput iar fondul de ten pare proaspat aplicat.
Dintre toate fondurile de ten pe care le-am folosit pana acum Normaderm este singuru care chiar si-a facut treaba pe deplin,cand spun acest lucru ma refer in special la matifierea tenului,chiar daca el promite pana la 8 ore de matifiere,sincer fata mea dupa aproximativ 10 ore lucea foarte putin,avand un aspect destul de placut.
Acest fond de ten minune face fata ca de portelan,pura,fara defecte,fara efect de masca,pare foarte natural,este mat,fata este mai luminoasa dar in acelasi timp mata.

dedeea spunea...

Pana acum nu am incercat niciodata un fond de ten Vichy full size.M-am multumit doar cu o mostra pe care am primit-o intr-o farmacie.Si aia cu foarte mare greutate.
Nu am stat sa le explic farmacistelor ce nuanta doresc ci...am luat ce mi-au dat.
Mostra pe care am incercat-o a fost Flexilift nuanta Sand.
Un portocaliu nebun ce m-a facut sa arat ca un morcov.Dar nu m-am descurajat:))si am stat cu el pe fata 2 ore ca sa vad cum se comporta.
Desi stiu ca acest fond de ten nu este destinat categoriei mele de varsta pentru ca nu am riduri ,mi-a atras atentia in mod placut.
Am aplicat mostra fara primer sau alte lucruri,doar eu si mostra mea.
Tenul meu a capatat un aspect uniform si nu a ramas in liniile fine ale ochilor.
Mi-a placut in mod special si faptul ca acest fond de ten contine apa termala.Este un mare plus.
Dupa 2 ore de stat cu el pe fata,vorbit la telefon,tolanit prin pat etc. am observat ca nu s-a luat pe ecranul telefonului si nici nu mi-a murdarit cearceafurile.Era intact.
Cred ca fondurile de ten de la Vichy sunt foarte bune ,mai ales la acest pret.Si va garantez ca intre Vichy si Avon e o mare mare mare diferenta.Cred ca merita sa strangi ceva bani sa iti iei un lucru calitativ ,decat multe lucruri si care sa te dezamageasca.Chestia pe care am patit-o de foarte multe ori.:)

Le urez succes tuturor fetelor care participa la acest concurs:*

Iti urmaresc blogul cu numele Dedeea

Cioraneanu Mihaela spunea...

Eu fond de ten am inceput sa folosesc in urma cu 10 ani , pe atunci aveam 19 ani , gasisem o mostra intr-o revista , si am zis sa o incerc , mi-a placut atat de mult , si era si culoarea potrivita , era vb de fdt de la maybelline ,iar dupa cateva zile mi-am luat un tub , si apoi tot asa , pana au scos acel fond de ten dupa piata , si evident au aparut altele , apoi am folosit fdt de la loreal , acum am devenit fana fdt vichy . Ce m-a facut sa folosesc acest fdt - o prietena de a mea mi-a dat cateva mostre , bineinteles mai multe nuante , am ales nuanta mea potrivita , si primul lucru dupa ce m-am dat pe fata a fost WAW , ce bine arata , imi place ca tine foarte mult , de dimineata si pana seara pana veneam de la job , pot spune ca isi merita banii , un tub ma tine cam 3 luni de zile , are si putere buna de acoperire , mie personal nu mi se ia pe haine , ce mai intr-un cuvant acum fondul de ten de la vichy este numarul 1 pt mine, imi mai place ca nu stradestul de natural. Acestea sunt parerile mele despre ftd de la vichy , si experienta mea de dinainte cu alte fdt .

Iuliana spunea...

Fond de ten Vichy full size nu am avut pana acum , am incercat doar mostre din farmacie sau reviste . Mostra pe care am incercat-o a fost Flexilift, si mi s-a potrivit de minune , imi place ca , contine si apa termala, tenul nu luceste dupa cateva ore , la mine cel putin arata ca un aspect natural , nu se ia pe haine , cum o fac de obicei alte fonduri de ten , imi place ca tenul nu are aspect de masca , dupa ce am incercat una dintre mostre am fost foarte entuziasmata , ce-i drept doar o singura nuanta mi s-a potrivit , mi-am dat dimineata inainte sa plec la job , si seara cand am ajuns acasa spre surprinderea mea inca arata bine pe tenul meu , ceea ce cu alte fonduri de ten nu se intampla asa Am spus de atunci ca trebuie sa imi cumpar si eu unul , inca nu am reusit , sa folosim fond de ten este foarte necesar

Diana spunea...

Buna!
Trebuie sa recunosc ca nu as fi aflat niciodata cat de bun este un fond de ten Vichy daca nu as fi testat mostrele. Sunt incantata ca pot vorbi despre aceste produse minunate si ma bucur ca prin intermediul acestui concurs am avut ocazia sa le descopar, probabil si pretul lor m-a impiedicat sa ma orientez spre aceasta marca.
Fondul de ten de la Vichy nu este primul din viata mea, am mai folosit si alte marci de-a lungul timpului care s-au dovedit a nu face intru totul ceea ce promiteau. Asadar, am avut experiente nu tocmai reusite, initial, cand am inceput sa descopar tainele frumusetii mi-am prins urechile cu fondurile de ten.
Primul meu fond de ten imi amintesc ca l-am cumparat din nevoia disperata de a-mi acoperi o iritatie urata provocata de epilarea cu ceara rece. In ciuda faptului ca alesesem cea mai deschisa nuanta, pentru ca eram nepriceputa, m-a salvat de la a ma face de rusine in ziua respectiva in fata colegilor. De atunci l-am mai folosit o singura data cand ma bronzasem rau pe fata si nici in ziua de azi nu vreau sa-mi imaginez cum aratam eu alba ca varul, fara pic de jena fata de persoanele cu care mai eram.
Al doilea fond de ten l-am cumparat cand am inceput facultatea, vazand ca majoritatea fetelor foloseau, m-am convins ca este un must have si trebuie sa am si eu unul. Aparent bine informata despre alegerea nuantei potrivite, m-am pricopsit cu o culoare chiar mai inchisa decat tenul meu si binenteles, o textura putin densa care ma facea sa arat ca o statuie. In cele din urma mi-am cumparat si al treilea fond de ten, de necaz ca nu l-am putut folosi pe al doilea, la care n-am nimerit nuanta din nou, iar ca sa fie totul frumos, textura era la fel de densa si cu particule de sclipici.
Am avut mai mult neplaceri cu fondurile de ten incercate pana acum, in special pentru rezultatul lor insatisfacator. In ciuda nuantelor necorespunzatoare, am realizat totusi cat de artificial poate arata tenul datorita texturii.
Ultimul fond de ten incercat pana acum este Vichy Normaderm, care in cele din urma a reusit sa-mi schimbe parerea in bine, am relizat cat de frumos poate arata tenul meu, fara sa-si piarda din naturalete si luminozitate. Mi-am dat seama ca nu am nevoie de un grad de acoperire mare si implicit de o textura densa, Vichy Normaderm imi reda aspectul natural, iar trasaturile nu palesc, ci devin mai frumoase. Totodata am remarcat ca aspectul de masca este vizibil mai redus, fara a mai fi scoase in evidenta imperfectiunile, tenul meu ramanand uniform si lipsit de luciu.
Se absoarbe rapid in piele, motiv pentru care am aplicat cu mai multa usurinta si fara sa insist. Este fondul de ten perfect pentru ca nu mereu am timp suficient la dispozitie ca sa ma machiez.
M-a suprins faptul ca rezista la transfer mult mai bine decat alte marci, tenul mi-a ramas aproape intact timp de cateva ore, portiunile rosii de pe fata nu au reusit sa se vada in tot acest timp, iar calitatea s-a dovedit si prin cantitatea insesizabila de pudra de pe mainile mele.
Ce mi-a mai placut la Vichy Normaderm este mirosul discret de prospetime si senzatia racoroasa la impactul cu pielea, probabil datorita apei termale din compozitie cu care se lauda. Este placut la atingere, tenul nu se simte uscat sau uleios, mai pe scurt imi simt fata curata, inrijita si revigorata.
Cu toate acestea, am descoperit ca pot fi frumoasa in ciuda micilor complexe, am capatat mai multa incredere in acest sens si am reusit sa-mi formez niste pareri pozitive. Pana acum, Vichy Normaderm este preferatul meu pentru ca nu m-a dezamagit si m-a ajutat sa-mi dau seama de ceea ce cautam de fapt!

Andra T. spunea...

Vin si eu pe ultima suta de metri pentru ca abia acum ma pot pronunta. Nu vroiam sa spun ceva doar pentru a spune si se pare ca nu am pierdut "trenul". Experienta mea cu fondurile de ten de la Vichy nu a fost atat de lunga pe cat mi-as fi dorit eu. Am avut doua mostre din Normateint si am inceput sa le folosesc, recunosc de curiozitate, insa nu cu asteptari foarte mari. Pentru ca nu cred in minuni, nu speram sa faca una, sa ma faca sa nu-mi mai recunosc tenul in oglinda, sa ma cucereasca si in acelasi timp sa ma ajute pe mine sa-i cuceresc pe altii.. Dar a facut-o, din plin. Vichy mi-a deschis ochii si mi-a aratat ca exista si "mai bine" acolo unde eu nu mai vedeam nicio speranta, mi-a trezit tenul la viata si m-a facut sa ma simt bine in pielea mea. Ultima parte din mostra-minune am folosit-o la o nunta, am pastrat-o special pentru ca vroiam ca Vichy sa ma faca si pe mine speciala. Si am fost timp de 24 de ore chiar mai mult decat speciala si foarte increzatoare in pielea mea. Printre alergaturi,schimbat rochii si dansuri, imi admiram tenul care inca parea "scos din cutie" in fiecare oglinda pe langa care treceam. Si uite asa..in noaptea aceea am zambit si eu larg pentru ca tenul meu zambea si el, la fel de fericit ca in primele ore de la aplicarea fonduli de ten. Si, am zambit de asemenea..si in momentul in care am rasfoit amintirile acelei seri. Pentru prima data..dimineata, dupa chef..dadeam bine in poze:) Si tot atunci..m-am rugat pentru o alta minune, am tot sperat sa mai am macar o mostra ratacita prin geanta, sa mai fac o bucurie tenului meu si sa nu fiu nevoita ca de a doua zi sa-l supun la acelasi tratament. Evident, minunea nu s-a intamplat si eu simt lipsa fondului de ten de la vichy de fiecare data cand folosesc my old love, pe care o credeam perfecta pana sa intalnesc my new love:)

Concluzia? Fondul de ten de la Vichy, este perfect pentru tenul meu. M-am convins de calitatile lui..de fapt, m-a convins pentru ca tot meritul este al lui. Chiar daca il castig, chiar daca il voi cumpara..stiu sigur ca acesta este fondul de ten care da personalitate tenului meu.

Mihaela spunea...

Buna , zilele trecute am gasit si eu in farmacie o brosura cu fond de ten , a doua zi am folosit una dintre mostre si chiar mi s-a potrivit , tenul meu arata super bine dupa folosirea fondului de ten vichy , nici nu se cunostea ca eram data , era bine finisat , am primit si complimente , si am spus clar trebuie sa am acest fond de ten full size , fond de ten am folosit si folosesc si de la alte firme renumite dar pot spune ca acesta mi-a atras foarte mult atentia , mi-a placut ca arezistat pe fata mea cateva ore bune , si mostra pe care am incercat-o eu este Aera Teint Pure Fluid, s-a adaptat perfect tenului meu , si as fi foarte fericita daca l-a avea

puisor spunea...

Buna,
Sincera sa fiu nu am avut niciodata un fdt vichy cu toate ca ravnesc la el de mult timp insa criza m-a afectat foarte mult avand si un bebe care necesita foarte multe e clar ca l-am sters de mult timp de pe lista:(
Insa am sa va povestesc experienta mea cu alte fdt=uri, am folosit time plus de la seventeen la recomandarea vanzatoarei si mi-a placut destul de mult are o textura cremoasa, lasa fata catifelata si nu o incarca, a fost ok.
Apoi anul trecut de craciun sotul sfatuit de sora mea in alegerea cadoului mi=a daruit un l'oreal acord parfait, de care m-am indragostit de la prima aplicare, era mult mai bun decat toate incercate, imi era asa drag de el, il tineam bine, si parca nu-mi venea sa=l folosesc zilnic din dorinta de-al avea cat mai mult timp pt ca si l'oreal e destul de costisitor, ce nu mi-a placut la el e faptul ca nuantele sunt un pic cam inchise fata de alte fdt=uri, insa chiar daca era mai inchis il foloseam pt ca imi facea un ten impecabil, nu mai foloseam blush si era ok.
Mi=a mai placut ca era ambalat in flacon prevazut cu pompita ,fiind mult mai bun si mai practic, pentru ca, fiind inchis ermetic, nu permitea patrunderea aerului sau a bacteriilor in interior si astfel machiajul dura mai mult.
O cosmeticiana mi=a dat un mic truc ca fdt sa arate impecabil pe ten, asa ca am sa vi=l impartasesc si voua:la aplicarea fondului de ten folositi-va degetele umezite. Uniformizarea fondului de ten va fi mai usoara pe masura ce apa se va evapora.
Acest fdt l'oreal reflecta lumina pe chipul meu,da pielii o stralucire aparte,un machiaj stralucitor care atrage priviri:)
Ma tenteaza foarte mult Normaderm deoarece am tenul cu probleme si am auzit ca face minuni, am cautat cu disperare acele brosuri insa la mine in oras nu am gasit:(
Poate am noroc aici.
Multumesc ca m=ati ascultat!
va pup!

annis spunea...

drga somonica comentariile nu terbuiau trimise pe mail???

nicoleta spunea...

asteptam si castigatoarele .

Mihaela Pojogu spunea...

Folosesc rar fdt, de lene..
Cand am incercat mostra Flexilift, nuanta a doua, la prima vedere am zis ca e mai inchisa decat tenul meu, insa s-a adaptat, ma bucur ca mi-a acoperit bine cearcanele, ridurile adanci din zona gurii mi le-a acoperit aproape perfect, dar e satisfacator privind imaginea de ansmblu, pielea imi e mult mai catifelata, mirosul dupa aplicare dispare si fata devine mai luminoasa.
Mi-a placut mai mult textura si cum se simte pielea dupa aplicare fata de Accord parfait sau Affinitone care dupa un timp faceam cojite intre sprincene si in jurul nasului si trebuia sa aplic fdt doar in combinatie cu o crema grasa..pe lnaga crema hidratanta aplicata inaintea fdt..
Deci e singurul care mi se potriveste.

mihaela.mihaela(@)gmail.com

IULIANA29 spunea...

Buna !
Eu am inceput sa folosesc fond de ten din liceu din curiozitate , incepusem cu fondul de ten de la avon , a fost primul meu fond de ten , apoi au fost mai multe branduri , nu foarte scumpe pt ca nu mi-am permi sa imi iau unul scump . Acum ceva timp am gasit intr-o revista , nu-i dau numele , nu vreau sa fac reclama , am gasit o mostra de fond de ten vichy normaderm , am pus-o la pastrare si am zis sa o folosesc cu o ocazie speciala , si intr-o seara eram invitata la o petrecere ( ziua unei prietene ) si mi-am adus aminte de aceasta mostra , mi-am dat inainte cu o crema pe fata care sa imi intre repede in piele apoi am folosit mostra de fdt , pot spune ca am ramas socata cat de bine arata tenul meu dupa ce am folosit aceasta mostra , toata seara fondul de ten a rezistat pe fata mea , tenul meu nu a lucit deloc , ceea ce alte fonduri de ten se intampla asa , nu a avut deloc efect de masca , pot spune ca toti s-au minunat de tenul meu , nu numai eu , am avut noroc ca mi s-a potrivit si nuanta , inca nu l-am cumparat nici in ziua de astazi ( din cauza banilor )
Acum am descoperit si eu concursul , si am vazut ca au fost mai multe dar s-au terminat , bafta tuturor participantelor

Sim spunea...

@annis : ba da; prioritate vor avea testimonialele trimise pe mail.

Concursul s-a incheiat, maine dimineata postez castigatoarele :)

Trimiteți un comentariu