10.05.2010

Too Faced - Pixie Pin-ups Pallette

Asa cum ne-a obisnuit, Too Faced a scos palete speciale de sarbatori. Ce imi place cel mai mult la aceste truse este designul, sunt absolut adorabile si recunosc ca mi-am cumparat Glamour Revolution in primul rand din cauza ambalajului deosebit. Prefer sa cumpar palete pentru ca au o valoare mai mare decat pretul de vanzare. Astfel obtii mai multe mini-produse la un pret rezonabil.



Daca anul trecut tema a fost Marie Antoinette, anul acesta tematica paletelor este machiajul pin-up.
Paleta Pixie Pin-Up contine 6 farduri de ochi, o mini-mascara Lash Injection (despre care am auzit doar de bine), un eyeliner Lava Gloss si un mini-primer. Nu stiu la ce pret va aparea la Sephora de la noi din tara, dar pe site-ul oficial este trecut pretul de 32 de dolari si are o valoare estimata la 60 de dolari. Pretty good, nu?
Fardurile Too Faced le recomand, sunt foarte bune si din cate stiu sunt infuzate cu TFSI. Dar ce ma incanta cel mai mult este ambalajul deosebit. :D


5 comentarii:

Anca Buzea spunea...

Ce frumusica e!!! eu am o feblete pentru ambalaje, daca este impachetat frumos si mai are si fundita, i'm sold! :)

Roxie spunea...

Asta chiar trebuie sa o cumpar :) ador nuantele

Irina spunea...

E superba :x

Iulia spunea...

Ambalajul e super cute:X. Conteaza foarte mult pt noi, fetele, partea estetica.

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Offtopic: te-am taguit! Sper sa-ti faca placere sa raspunzi!
http://septembriejoi.blogspot.com/2010/10/ce-ma-face-fericita.html

Trimiteți un comentariu